Opinie o Nas

Pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1) CZY TELEFONY I TABLETY SĄ ORYGINALNE?

 

CAŁY ASORTYMENT NASZEGO SKLEPU JEST ORYGINALNY


2) JAKĄ GWARANCJĘ POSIADAJĄ PRZEDMIOTY SPRZEDAWANE W SKLEPIE?

 

KAŻDY PRZEDMIOT OFEROWANY W SKLEPIE POSIADA GWARANCJĘ PRODUCENTA OZNACZA TO IŻ MOŻNA GO SERWISOWAĆ W AUTORYZOWANYCH PUNKTACH DANEGO PRODUCENTA (STACJONARNIE) BĄDŹ WSZELKIE USTERKI CZY TEŻ PROBLEMY MOŻNA ZGŁASZAĆ NA INFOLINII PRODUCENTA

 

3) Z JAKIEJ DYSTRYBUCJI POCHODZĄ TELEFONY OFEROWANE W SKLEPIE?

 

TELEFONY PRZEZ NAS OFEROWANE POCHODZĄ Z OFICJALNEJ DYSTRYBUCJI EUROPEJSKIEJ

 

4) CZY TELEFONY OFEROWANE W SKLEPIE POSIADAJĄ POLSKIE MENU?

 

KAŻDY TELEFON OFEROWANY W SKLEPIE POSIADA POLSKIE MENU (CHYBA, ŻE W OPISIE PRZEDMIOTU JEST WYRAŹNIE NAPISANE IŻ NIE POSIADAJA)

 

5) CZY TELEFONY OFEROWANE W SKLEPIE POSIADAJĄ SIMLOCKA?

 

TELEFONY OFEROWANE W SKLEPIE NIE POSIADAJĄ SIMLOCKÓW, NIE SĄ RÓWNIEŻ BRENDOWANE ŻADNĄ SIECIĄ TELEFONII KOMÓRKOWEJ

 

6) CZY DOSTANĘ DOWÓD ZAKUPU?

 

NA KAŻDY ZAKUPIONY PRODUKT WYSTAWIAMY RACHUNEK IMIENNY ZAWIERAJĄCY NUMER IMEI NIEZBĘDNY DO SKORZYSTANIA Z GWARANCJI

 

7) JAK SKORZYSTAĆ Z GWARANCJI?

 

W CELU SKORZYSTANIA Z GWARANCJI NA DANY PRODUKT ZACHĘCAMY DO ODWIEDZENIA STRONY INTERNETOWEJ DANEGO PRODUCENTA TAM ZNAJDUJĄ SIĘ ZAWSZE WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW GWARANCJI. NA STRONIE PRODUCENTA ZNALEŹĆ MOŻNA RÓWNIEŻ INFORMACJE DOTYCZĄCE POZOSTAŁEGO OKRESU GWARANCJI ITP. W PRZYPADKU PYTAŃ MOŻNA DZWONIĆ NA INFOLINIĘ PRODUCENTA. W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ MOŻE RÓWNIEŻ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI CHĘTNIE UDZIELIMY POMOCY PRZY SKORZYSTANIU Z GWARANCJI PRODUCENTA

 

8) JAK SZYBKO OTRZYMAM ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

 

ZGODNIE Z REGULAMINEM, OPISEM PRZEDMIOTU ORAZ INFORMACJĄ PODANĄ PRZY PRODUKCIE CZAS REALIZACJI WYNOSI DO 72 (RTV/AGD) GODZIN ORAZ 24 GODZINY (TELEFONY/TABLETY) CHYBA, ŻE W OPISIE STANOWI INACZEJ (LICZYMY DNI ROBOCZE). CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZŁOŻONEGO PO GODZINIE 12 (TELEFONY/TABLETY) LUB PO GODZINIE 12 (RTV/AGD) LICZYMY OD NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MOŻE ULEC WYDŁUŻENIU Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD NAS WÓWCZAS ZAWSZE O TYM INFORMUJEMY. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD NAS WÓWCZAS KLIENT ZOSTANIE O TYM FAKCIE POINFORMOWANY. (WYDŁUŻENIE CZASU JEST SPOWODOWANE ZAZWYCZAJ WINĄ PRZEWOŹNIKA)

 

9) CZY CHĘĆ SKORZYSTANIA Z GWARANCJI NALEŻY ZGŁOSIĆ SPRZEDAJĄCEMU?

 

NIE, Z GWARANCJI PRODUCENTA KORZYSTA SIĘ SAMODZIELNIE NIE MUSZĄ NAS PAŃSTWO O TYM FAKCIE INFORMOWAĆ. W PRZYPADKU PROBLEMÓW ZE ZNALEZIENIEM POTRZEBNYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH GWARANCJI MOŻNA SIĘ DO NAS ZGŁOSIĆ WTEDY CHĘTNIE DORADZIMY

 

10) JAK SPRAWDZIĆ CZY DANY PRODUKT JEST DOSTĘPNY?

 

AKTUALIZUJEMY STANY MAGAZYNOWE 4 RAZY DZIENNIE OZNACZA TO IŻ NA BIEŻĄCO ILOŚĆ DOSTĘPNYCH SZTUK JEST SPRAWDZANA. JEŚLI PRODUKT WIDNIEJE JAKO DOSTĘPNY MOŻNA GO WRZUCIĆ DO KOSZYKA I ZAKUPIĆ OZNACZA TO IŻ JEST DOSTĘPNY

 

11) CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO?

 

JESTEŚMY SKLEPEM INTERNETOWYM W ZWIĄZKU Z TYM PREFERUJEMY WYSYŁKĘ JAKO SPOSÓB DOSTARCZENIA ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU. ODBIÓR OSOBISTY JEST MOŻLIWY TYLKO I WYŁĄCZNIE PO WCZEŚNIEJSZYM ZAKUPIE I OMÓWIENIU SZCZEG. ODBIORU OSOBISTEGO

 

12) O CO CHODZI Z MOŻLIWOŚCIĄ SPRAWDZENIA ZAWARTOŚCI PRZED ZAPŁATĄ?

 

W PRZYPADKU WYBORU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ JEST ONA NADAWANA KURIEREM DPD. FIRMA KURIERSKA DPD WPROWADZIŁA MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA ZAWARTOŚCI PRZED ZAPŁATĄ ZA TOWAR. ODBYWA SIĘ TO NA NASTĘPUJĄCYCH ZASADACH:

- KURIER PRZYWOZI PRZESYŁKĘ

- KLIENT OTWIERA PRZESYŁKĘ SPRAWDZAJĄC CO ZNAJDUJE SIĘ W ŚRODKU

- JEŻELI ZAWARTOŚĆ ZGADZA SIĘ Z ZAMÓWIENIE KLIENT ODBIERA PRZESYŁKI I UISZCZA OPŁATĘ KURIEROWI

W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI ZAWARTOŚCI Z ZAMÓWIENIEM KLIENT MA PRAWO ODMÓWIĆ ODEBRANIA PRZESYŁKI NIE PONOSZĄC PRZY TYM KOSZTÓW!

 

13) CZYM NADAWANE SĄ PRZESYŁKI?

 

PRZESYŁKI WYSYŁAMY KURIEREM DPD. NA SPECJALNE ŻYCZENIE POCZTĄ POLSKĄ

(W OKRESIE PRZEDŚWIĄTECZNYM NIE OFERUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH)

( NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH, KLIENCI ZAMAWIAJĄCY NA FIRMĘ MOGĄ WYBRAĆ TYLKO PRZEDPŁATĘ)

 

14) CZY PRZEDMIOTY SĄ FABRYCZNIE ZAPAKOWANE?

 

WSZYSTKIE PRZEDMIOTY SĄ FABRYCZNIE ZAPAKOWANE OZNACZA TO IŻ KAŻDY PRZEDMIOT POSIADA W PUDEŁKU TAKI ZESTAW JAKI OFERUJE DANY PRODUCENT ( NA PRZYKŁAD TELEFON ŁADOWARKA KABEL USB SŁUCHAWKI) JEŚLI NA WYPOSAŻENIU JEST JAKIŚ DODATEK TYPU KARTA PAMIĘCI ITP ZAWSZE JEST TO WYSZCZEGÓLNIONE W OPISIE PRZEDMIOTU. JEŚLI TELEFON MA ROZPAKOWANE PUDEŁKO ZAWSZE INFORMACJA O TYM FAKCIE ZNAJDUJE SIĘ W OPISIE PRZEDMIOTU SĄ TO NAJCZĘŚCIEJ PRODUKTY Z WYPRZEDAŻY

 

15) CZY OFEROWANE PRODUKTY SĄ NOWE?

 

TAK OCZYWIŚCIE PRODUKTY PRZEZ NAS OFEROWANE SĄ NOWE I FABRYCZNIE ZAPAKOWANE. CHYBA, ŻE W OPISIE STANOWI INACZEJ (PRODUKTY Z WYPRZEDAŻY ITP, OUTLET)

16) KOSZTY PRZESYŁKI I RODZAJE DOSTAWY?

POBRANIE 25 ZŁ PRZEDPŁATA 0 ZŁ

 

17) PEŁNA INSTRUKCJA OBSŁUGI ZAKUPIONYCH SPRZĘTÓW

 

Z RACJI TEGO, ŻE PEŁNE INSTRUKCJE OBSŁUGI ZAJMUJĄ WIELE STRON PRODUCENCI NAJCZĘŚCIEJ DO OPAKOWANIA Z DANYM SPRZĘTEM WKŁADAJĄ TYLKO TAK ZWANE SKRÓCONE INSTRUKCJE OBSŁUGI DANEGO SPRZĘTU. PEŁNE WERSJE INSTRUKCJI OBSŁUGI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ DANEGO PRODUCENTA. W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI CO DO OBSŁUGI SPRZĘTU ZACHĘCAMY DO POBRANIA INSTRUKCJI OBSŁUGI ZE STRONY INTERNETOWEJ DANEGO PRODUCENTA.

 

 

18) JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

ZGODNIE Z REGULAMINEM, OPISEM PRZEDMIOTU ORAZ INFORMACJĄ PODANĄ PRZY PRODUKCIE CZAS REALIZACJI WYNOSI DO 72 (RTV/AGD) GODZIN ORAZ 24 GODZINY (TELEFONY/TABLETY) CHYBA, ŻE W OPISIE STANOWI INACZEJ (LICZYMY DNI ROBOCZE). CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ZŁOŻONEGO PO GODZINIE 14 (TELEFONY/TABLETY) LUB PO GODZINIE 12 (RTV/AGD) LICZYMY OD NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MOŻE ULEC WYDŁUŻENIU Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD NAS WÓWCZAS ZAWSZE O TYM INFORMUJEMY. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ Z PRZYCZYN NIEZALEŻNYCH OD NAS WÓWCZAS KLIENT ZOSTANIE O TYM FAKCIE POINFORMOWANY. (WYDŁUŻENIE CZASU JEST SPOWODOWANE ZAZWYCZAJ WINĄ PRZEWOŹNIKA)

 

 

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE CIĘ PYTANIE?

 

1)NAPISZ NA CZACIE NASZ KONSULTANT POSTARA SIĘ ROZWIAĆ TWOJE WĄTPLIWOŚCI

CZAT ONLINE JEST DOSTĘPNY W DNI ROBOCZE OD 9 DO 17. MOŻE ZDARZYĆ SIĘ, ŻE PRZEZ JAKIŚ CZAS KONSULTANT NIE PODEJMIE ROZMOWY PROSZĘ SIĘ TYM FAKTEM NIE DENERWOWAĆ GDYŻ WYNIKA TO Z TEGO, ŻE DORADCA W TYM SAMYM CZASIE MOŻE OBSŁUGIWAC KILKU KLIENTÓW W TAKIEJ SYTUACJI POCZEKAJ LUB JEŚLI NIE MASZ NA TO CZASU ZOSTAW PYTANIE ORAZ SWÓJ ADRES MAILOWY WÓWCZAS UDZIELIMY ODPOWIEDZI

 

2) NAPISZ MAILA sklep@easyshopping.com.pl

 

3) ZADZWOŃ 791 430 328

INFOLINIA CZYNNA CODZIENNIE W DNI ROBOCZE OD 10 DO 17

 

ZAPRASZAMY

 

JAK KORZYSTAĆ Z SERWISÓW PRODUCENTA POSZCZEGÓLNYCH MAREK?

 

PONIŻEJ ZNAJDZIESZ WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE ADRESÓW ORAZ SPOSOBÓW ZGŁASZANIA USTEREK DO SERWISU PRODUCENTA

 

PRODUKTY MARKI APPLE:

https://support.apple.com/pl-pl/contact

 


TELEFONY MAREK TAKICH JAK:

  • Samsung 
  • HTC
  • Huawei 
  • Lenovo 
  • Microsoft
  • Motorola 
  • Nokia
  • ZTE 

CHĘĆ SKORZYSTANIA Z SERWISU GWARANCYJNEGO NA TELEFONY W/W MAREK ZGŁASZA SIĘ NA STRONIE:


http://www.ctdi.pl/serwis-klienci-indywidualni.html

 

 

 

TELEFONY TAKICH MAREK JAK:

  • ALCATEL
    • CAT 
    • COOLPAD 
    • HUAWEI 
    • KAZAM 
    • MEIZU 
    • SAMSUNG 


    • CHĘĆ SKORZYSTANIA Z SERWISU GWARANCYJNEGO NA TELEFONY W/W MAREK ZGŁASZA SIĘ NA STRONIE:

    • http://www.ccsonline.pl

    • INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI AMICA:

    • https://www.amica.pl/wsparcie/znajdz-serwis

    • INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI BEKO:

    • http://www.beko.pl/obsluga_klienta/serwis

    • INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI BOSCH:

    • http://www.bosch-home.pl/serwis.html
    • https://www.bosch-garden.com/pl/pl/narz%C4%99dziaogrodowe/serwis/serwis-naprawczy/zlecenie-naprawy-online/index.jsp

    • INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI CANDY:

    • http://www.candy.pl/pl_PL/wsparcie-techniczne

    • INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI CANON:

    • https://www.canon.pl/support/consumer_products/repair.aspx

    • INFORMACJE NA TEMAT WYKONYWANIA GWARANCJI MARKI CLATRONIC:

    • http://www.clatronic.pl/zwroty

    • PRODUKTY MARKI CONCEPT:

CENTRALNY SERWIS CONCEPT

ELKO VALENTA Sp. z.o.o

ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław

tel./fax: +48 71 339 04 44 WEW. 27

e-mail: serwis@my-concept.pl


INFORMACJE NA TEMAT SERWISU MARKI DIRTY DEVIL:

http://dirt-devil.pl/serwis


INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI ELECTROLUX:

https://www.electrolux.pl/support/find-a-service-centre/

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI GORENJE:

http://www.gorenje.pl/serwis-i-wsparcie/serwis

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWY MARKI LG:

https://www.lg.com/pl/wsparcie/zgloszenie-naprawy/rejestracja

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI PANASONIC:

http://www.panasonic.com/pl/wsparcie.html

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI PHILIPS:

https://www.philips.pl/c-w/support-home/service-center-locator.html

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI ROWENTA:

http://www.rowenta.pl/consumer-services/warranty-and-repairs/repairers

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI SAMSUNG:

http://www.samsung.com/pl/info/contactus/

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH SONY:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact/

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI VAX:

http://vax-polska.pl/kontakt1/zglos-usterke

INFORMACJE NA TEMAT PUNKTÓW SERWISOWYCH MARKI ZELMER:

http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/punkty-serwisowe



Jeśli nie znalazłeś potrzebnych informacji skontaktuj się z nami.

 

Newsletter

Metody płatności

- Przesyłka za pobraniem kurier DPD - Przelew na konto bankowe- Szybkie płatności online PAYU

image

Copyright

Copyright © 2015

Profesjonalna platforma sklepowa SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie