Opinie o Nas
  • Pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1) CZY ZEGARKI SĄ ORYGINALNE?

 

CAŁY ASORTYMENT NASZEGO SKLEPU JEST ORYGINALNY

 

2) JAKĄ GWARANCJĘ POSIADAJĄ PRZEDMIOTY SPRZEDAWANE W SKLEPIE?

 

KAŻDY PRZEDMIOT OFEROWANY W SKLEPIE POSIADA GWARANCJĘ PRODUCENTA OZNACZA TO IŻ MOŻNA GO SERWISOWAĆ W AUTORYZOWANYCH PUNKTACH DANEGO PRODUCENTA STACJONARNIE 

3) Z JAKIEJ DYSTRYBUCJI POCHODZĄ ZEGARKI OFEROWANE W SKLEPIE?

 

ZEGARKI PRZEZ NAS OFEROWANE POCHODZĄ Z OFICJALNEJ DYSTRYBUCJI EUROPEJSKIEJ 

 

4) CZY ZEGARKI OFEROWANE W SKLEPIE POSIADAJĄ POLSKIE POLSKĄ INSTRUKCJĘ OBSŁUGI?

 

Z RACJI TEGO, ŻE WSZYSTKIE ZEGARKI SĄ ORYGINALNE ORAZ POCHODZĄ Z OFICJALNEJ DYSTRYBUCJI POSIADAJĄ ONE POLSKĄ INSTRUKCJĘ OBSŁUGI. W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓ SĄ TO KSIĄŻECZKI DODAWANE DO ZESTAWÓW TAK JAK W PRZYPADKU EMPORIO ARMANI MICHAEL KORS ITP. JEŻELI PRODUCENT NIE DODAJE INSTRUKCJI OBSŁUGI W FORMIE TRADYCYJNEJ/PAPIEROWEJ ZAWSZE UMIESZCZA JĄ NA SWOJEJ STRONIE INTERNETOWEJ

 

5) CZY DOSTANĘ DOWÓD ZAKUPU?

 

NA KAŻDY ZAKUPIONY PRODUKT WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU (FAKTURĘ VAT 23%/PARAGON) - DOWÓD ZAKUPU NIEZBĘDNY JEST PRZY CHĘCI KORZYSTANIA Z GWARANCJI LUB REKLAMACJI

 

6) JAK SKORZYSTAĆ Z GWARANCJI?

 

W CELU SKORZYSTANIA Z GWARANCJI NA DANY PRODUKT ZACHĘCAMY DO ODWIEDZENIA STRONY INTERNETOWEJ DANEGO PRODUCENTA TAM ZNAJDUJĄ SIĘ ZAWSZE WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW GWARANCJI U WIĘKSZOŚCI PRODUCENTÓ DANE DO NAJBLIŻSZYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH PODANE SĄ RÓNIEŻ W KSIĄŻECZKACH DOŁĄCZONYCH DO ZESTAWU. W PRZYPADKU PYTAŃ MOŻNA DZWONIĆ NA INFOLINIĘ PRODUCENTA. W RAZIE POTRZEBY MOŻNA RÓWNIEŻ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI CHĘTNIE UDZIELIMY POMOCY PRZY SKORZYSTANIU Z GWARANCJI PRODUCENTA

 

7) JAK SZYBKO OTRZYMAM ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

 

CZAS REALIZACJI ZAMÓIENIA ZAWSZE PODANY JEST W OPISIE PRODUKTU ORAZ SZCZEGÓŁOWO W REGULAMINIE. CZAS REALIZACJI ZAMÓIENIA WIĘKSZOŚCI PRODUKTÓW TO 2 DNI ROBOCZE. PAMIĘTAJ, ŻE MARKI TAKIE JAK SEIKO, CITIZEN, ORIENT MAJĄ WYDŁUŻONY CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA DO 7 DNI ROBOCZYCH ZWRACAJ NA TO SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZWŁASZCZA WTEDY GDY KUPUJESZ ZEGAREK NA PREZENT I ZALEŻY CI NA CZASIE. JEŻLI NIE JESTEŚ PEWIEN CO DO CZASU REALIZACJI ZAMÓIENIA DANEGO PRODUKTU ZADZWOŃ CHĘTNIE ROZWIEJEMY WSZELKIE WĄTPLIWOŚCI

8) CZY CHĘĆ SKORZYSTANIA Z GWARANCJI NALEŻY ZGŁOSIĆ SPRZEDAJĄCEMU?

 

NIE JEST TO WYMAGANE I KONIECZNE JEDNAKŻE JEŚLEI POTRZEBUJESZ POMOCY W REALIZACJI PROCESU GWARANCYJNEGO MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ - CHĘTNIE POMOŻEMY.

SPRZEDAWCY NATOMIAST ZAWSZE ZGŁASZA SIĘ CHĘĆ SKORZYSTANIA Z REKLAMACJI.

 

9) JAK SPRAWDZIĆ CZY DANY PRODUKT JEST DOSTĘPNY?

 

AKTUALIZUJEMY STANY MAGAZYNOWE 2 RAZY DZIENNIE OZNACZA TO IŻ NA BIEŻĄCO ILOŚĆ DOSTĘPNYCH SZTUK JEST SPRAWDZANA. JEŚLI PRODUKT WIDNIEJE JAKO DOSTĘPNY MOŻNA GO WRZUCIĆ DO KOSZYKA I ZAKUPIĆ OZNACZA TO IŻ JEST DOSTĘPNY

 

10) CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO?

 

JESTEŚMY SKLEPEM INTERNETOWYM W ZWIĄZKU Z TYM PREFERUJEMY WYSYŁKĘ JAKO SPOSÓB DOSTARCZENIA ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU. 

 

 

11) CZYM NADAWANE SĄ PRZESYŁKI?

 

PRZESYŁKI WYSYŁAMY KURIEREM UPS.

 

 

 

12) CZY PRZEDMIOTY SĄ FABRYCZNIE ZAPAKOWANE?

 

WSZYSTKIE PRZEDMIOTY SĄ FABRYCZNIE ZAPAKOWANE OZNACZA TO IŻ KAŻDY PRZEDMIOT POSIADA W PUDEŁKU TAKI ZESTAW JAKI OFERUJE DANY PRODUCENT ( NA PRZYKŁAD ZEGAREK, KSIĄŻECZKA, ŚCIERECZKA PRZECIW KURZOWA ITP). KAŻDY ZEGAREK POSIADA FABRYCZNIE NAKLEJONĄ FOLIĘ ZABEZPIECZAJĄCĄ 

 

13) CZY OFEROWANE PRODUKTY SĄ NOWE?

 

TAK OCZYWIŚCIE PRODUKTY PRZEZ NAS OFEROWANE SĄ NOWE I FABRYCZNIE ZAPAKOWANE. CHYBA, ŻE W OPISIE STANOWI INACZEJ (PRODUKTY Z WYPRZEDAŻY ITP, OUTLET)

14) JAKIE SĄ KOSZTY PRZESYŁKI I RODZAJE DOSTAWY?

POBRANIE 15 ZŁ PRZEDPŁATA 0 ZŁ

 

 

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE CIĘ PYTANIE?

 

1)NAPISZ NA CZACIE NASZ KONSULTANT POSTARA SIĘ ROZWIAĆ TWOJE WĄTPLIWOŚCI

CZAT ONLINE JEST DOSTĘPNY W DNI ROBOCZE (PONIEDZIAŁĘK- PIĄTEK) OD 9 DO 17. MOŻE ZDARZYĆ SIĘ, ŻE PRZEZ JAKIŚ CZAS KONSULTANT NIE PODEJMIE ROZMOWY PROSZĘ SIĘ TYM FAKTEM NIE DENERWOWAĆ GDYŻ WYNIKA TO Z TEGO, ŻE DORADCA W TYM SAMYM CZASIE MOŻE OBSŁUGIWAC KILKU KLIENTÓW W TAKIEJ SYTUACJI POCZEKAJ LUB JEŚLI NIE MASZ NA TO CZASU ZOSTAW PYTANIE ORAZ SWÓJ ADRES MAILOWY WÓWCZAS UDZIELIMY ODPOWIEDZI

 

2) NAPISZ MAILA sklep@easyshopping.com.pl

 

3) ZADZWOŃ

INFOLINIA CZYNNA  W DNI ROBOCZE (PONIEDZIAŁĘK - PIĄTEK) OD 9 DO 17

 

ZAPRASZAMY